Apple Podcast Google Podcast
Ask us Questions

Surah Al Hajj - سورہ حج

31/03/2023
Aayath Name: 52-57
Page:

Audio

Important Notes

🍁31 March – Class 8 – Surah Al Haj 🍁
Aaj ki tafseer class kay eham nukat
🔸Jo loug Aap saw sey mujadalah (Mubahisah) kartey hain iski wajah ye hay keh shaitaan kay yarghamaal baney howey hain, ya in par shaitaani asar hay. Nabi saw sey aa’la akhlaaq aur martabey wala koyi nahi ho sakta lekin ye loug Aap saw sey mujadalah aur istehza par utar aatey hain. Chunkeh ye sab kuch Nabi saw ki wirasat hay aur wirasat warisun mei taqseem hoti hay, is liye Nabi saw ka kaam karney walun kay saath bhi mujadalah aur tamskhur ka sulook hota hay.
🔸Insaan dou tarah sey gumraah hota hay. (1) Shehwaat: Apni khwahishun mei para huwa, baat hi nahi sunni, mauseeqi, nashay, zina waghairah. Ye shehwaat wali zindagi kehlati hay.
(2) shub’haat: Wo laug jin kay paas ilm aur deendaari hoti hay lekin shub’haat mei par kar Nabi saw par aitiraaz kartey hain. Nabi saw ko sab sey pehley apney khandaan kay afraad sey wastah para jo bohat deendaar loug thay, kaaba tullah kay mutawwali thay, lekin unhun ney deen mei bid’aat ikhtiyaar kar rakhi theen. Ye maujoodah daur ki bid’atun ki shakal nahi thi balkeh aqeedey ki kharabi, shirk jaisi shadeed bid’atein theen.
🔸Loug Allah ka qurb hasil karney kay liye bid’at kartey hain. In ki galti ye hay keh wo Nabi saw aur unkay waarisun ki bajai shaitaan sey Allah ki muhabbat ka tareeqah seekhtey hain. Bas yahi saari zindagi ka nichoor hay ki aap shaitaan sey jurhtey hain ya Nabi saw aur uskay wurasaa sey.
🔸Kisi insaan kay achchey honey ka taluq is baat sey nahi keh wo bazahir achcha nazar aata hay ya baat achchi kar raha hay balkeh achchey honey ki daleel ye hay keh is kay aas paas key laug kaisey hain is ki suhbat kaisi hay is par aitimaad kin laugun ka hay? Kya wo achchey hain ya burey? Hamari daleel ye hoti hay keh dil ka kya patah upar sey tou achchi baat kar raha hay. Yahi achcha gumaan hum ulama par kyun nahi rakhtey? Bas apney nafs ki man’ni hoti hay keh jo mujhay achcha lagta hay isi ko achcha manun ga.
🔸Allah taala shaitaan kay lougun mei daley shakook wa shub’haat ko Rasoolun aur in kay wurasaa kay zariye sey neest wa nabood farma detey hay. Pas jo ulama kay paas jaye aur unki baatein suney, unki kitabein parhey, unki suhbat ikhtiyaar karey tou iskay andar sey shakook wa shub’haat khatm ho jaeingey. Electronic media per ulama ko bari controled coverage mil rahi hoti hay iskay zariye ye kaam nahi kiya ja sakta. Allah taala hamesha mutabadil nizaam mahayya kartey hain jaisey Quran ki hifazat hufaaz kay zariya sey na ke printing press kay zariye sey.
🔸Lihaza awaam ko chahiye keh ulama ki suhbat ikhtiyaar karein. Farmaya
اَا يَهُّيَأَِذينَّوا الُنَوا آمُقَّاتوا اّلل َّ َُونُكَوَعَمَِدِق ياالص َّ
(Aye emaan walo dartey raho Allah sey aur raho saath sachun kay).

🔸Nabi ka tareeqah media par mabni nahi hay, us waqt kaatib ka nizaam maujood tha, lekin Aap saw aur deegar Ambiya ney aisa nahi kiya, balkeh sab ney aisey sahabah (Rijalullah) tayyar kiye jinhun ney aagey barh kar is kaam ko phaelaya.
🔸 Maujoodah daur mei website aur kitaabun ko majboori mei istimaal kiya ja raha hay. Nabi saw aur Eesa as ney laugun sey madad mangi jis ki wajah sey wo Hawari/Sahabah baney aur Islam ko phaelaya. Jab tak musalmaan deen ki madad nahi kareingey hamara aur hamari awladun ka emaan mehfooz nahi rahey ga.

🔸Dafa e Muzirrat: Nuqsaan punhchaney wali cheez yaney gunahun sey bachna. Ye deen mei awwal hay. Jalb e Manfa’at: Nafah punhchaney waley kaam yaney nafli kaam karna. Ye aakhir hay. Shaitaan ney is tarteeb ko badal diya, tou hum gunahun ko tark nahi kar rahey hotey aur sirf Nafli ibadatun par zour hota hay.
🔸Shak karney waley apney takabbur ki wajah sey shak mei parey raheingey yahan tak keh in par maut aajaye gi. Allah ka deen tou ye hay keh uskay Rasool aur iski paerwi karney walun ki baat mani jaye khwah wajah samjh mei aaye ya na aaye.
🔸Hazrat Maulana Ashraf Ali Thanwi ra kay malfoozat mei hay keh aalim agar bay amal bhi kyun na ho phir bhi isko bura na kaho kyunkeh wo tou Ilm ka Daweydaar hay Amal ka Daweydar nahi hay. Aur iska ye dawa karna takabbur bhi nhi.
Recording link:
https://files.rememberallah.org/Ramadan1444_tafseer/09_ramadan1444tafseerc
lass_day08.mp3

🍁 ۳۱ مارچ ٢٠٢۳ – کلاس ۹ – سورت الحج 🍁

آج کی تفسیر کلاس کے اہم نکات

🔸جو لوگ آپؐ سے مجادلہ (مباحثہ) کرتے ہیں اسکی وجہ یہ ہے کہ وہ شیطان کے یرغمال بنے ہوئے ہیں، یہ ان پر شیطانی اثر ہے۔ نبیؑ سے اعلیٰ اخلاق اور مرتبے والا کوئی نہیں ہو سکتا لیکن یہ لوگ آپؐ سے مجادلہ اور استہزا پراتر آتے ہیں۔
چونکہ یہ سب کچھ نبیؐ کی وراثت ہے اور قراثت وارثوں میں تقسیم ہوتی ہے، اس لیے نبیؐ کا کام کرنے والوں کے ساتھ بھی مجادلہ اور تمسخر کا سلوک ہوتا ہے۔

🔸نسان دو طرح سے گمراہ ہوتا ہے
(۱) شہوات: اپنی خواہشوں میں پڑا ہوا، بات ہی نہیں سننی، موسیقی، نشے، زنا وغیرہ۔ یہ شہوات والی زندگی کہلاتی ہے۔
(۲) شبہات: وہ لوگ جن کے پاس علم اور دین داری ہوتی ہے لیکن شبہات میں پڑ کر نبیؐ پر اعتراض کرتے ہیں۔
نبی کو سب سے پہلے اپنے خاندان کے افراد سے واسطہ پڑا جو بہت دیندار لوگ تھے، کعبة اللہ کے متولی تھے، لیکن انہوں نے دین میں بدعات اختیار کر رکھی تھیں۔ یہ موجودہ دور کی بدعتوں کی شکل نہیں تھی بلکہ عقیدے کی خرابی، شرک جیسی شدید بدعتیں تھی۔

🔸لوگ اللہ کا قرب حاصل کرنے کے لیے بدعت کرتے ہیں۔ ان کی غلطی یہ ہے کہ وہ نبیؑ اور اس کے وارثوں کی بجائے شیطان سے اللہ کی محبت کا طریقہ سیکھتے ہیں۔ بس یہی ساری زندگی کا نچوڑ ہے کہ آپ شیطان سے جڑتے ہیں یا نبیؐ اور اسکے ورثاء سے۔

🔸کسی انسان کے اچھے ہونے کا تعلق اس بات سے نہیں کہ وہ بظاہر اچھا نظر آتا ہے یا بات تو اچھی کر رہا ہے بلکہ اچھے ہونے کی دلیل یہ ہے کہ اس کے آس پاس کے لوگ کیسے ہیں اس کی صحبت کیسی ہے اس پر اعتماد کن لوگوں کا ہے؟ کیا وہ اچھے ہیں یا برے؟
ہماری دلیل یہ ہوتی ہے کہ دل کا کیا پتہ اوپر سے تو اچھی بات کر رہا ہے۔ یہی اچھا گمان ہم علماء پر کیوں نہیں رکھتے؟ بس اپنے نفس کے ماننی ہوتی ہے کہ جو مجھے اچھا لگتا ہے اسی کو اچھا مانوں گا۔

🔸اللہ تعالیٰ شیطان کے لوگوں میں ڈالے شکوک و شبہات کو رسولوں اور ان کے ورثاء کے ذریعے سے نیست و نابود فرما دیتے ہے۔ پس جو علماء کے پاس جائے اور ان کی باتیں سنے، ان کی کتابیں پڑھے، ان کی صحبت اختیار کرے تو اس کے اندر سے شکوک و شبہات ختم ہو جائیں گے۔ الیکٹرانک میڈیا علماء کا دائرہ نہیں ہے۔ الیکٹرونک میڈیا پر علماء کو بڑی کنٹرول کوریج مل رہی ہوتی ہے اس کے ذریعے یہ کام نہیں کیا جا سکتا۔
اللہ تعالیٰ ہمیشہ متبادل نظام مہیا کرتے ہیں جیسے قرآن کی حفاظت حفاظ کے ذریعہ سے نہ کہ پرنٹنگ پریس کے ذریعے سے۔

🔸لہذا عوام کو چاہیے کہ علماء کی صحبت اختیار کریں۔ فرمایا يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَكُونُوا مَعَ الصَّادِقِينَ (اے ایمان والو ڈرتے رہو الله سے اور رہو ساتھ سچوں کے)

🔸نبیؐ کا طریقہ میڈیا پر مبنی نہیں ہے، اس وقت کاتب کا نظام موجود تھا، لیکن آپؐ اور اور دیگر انبیاء نے ایسا نہیں کیا، بلکہ سب نے ایسے صحابہ (رجال اللہ) تیار کیے جنہوں نے آگے بڑھ کر اس کام کو پھیلایا۔

🔸موجودہ دور میں ویب سائیٹ اور کتابوں کو مجبوری میں استعمال کیا جا رہا ہے۔ نبیؐ اور عیسیؑ نے لوگوں سے مدد مانگی جس کی وجہ سے وہ حواری / صحابہ بنے اور اسلام کو پھیلایا۔ جب تک مسلمان دین کی مدد نہیں کرینگے ہمارا اور ہماری اولادوں کا ایمان محفوظ نہ رہے گا۔

ہم تو مائل بہ کرم ہیں، کوئی سائل ہی نہیں
راہ دِکھلائیں کسے، رہروِ منزل ہی نہیں

🔸دفع مضرت : نقصان پہنچانی والی چیز یعنی گناہوں سے بچنا۔ یہ دین میں اول ہے۔
جلب منفعت : نفع پہنچانے والے کام یعنی نفلی کام کرنا۔ یہ آخر ہے۔

شیطان نے اس ترتیب کو بدل دیا، تو ہم گناہوں کو ترک نہیں کر رہے ہوتے اور صرف نفلی عبادتوں پر زور ہوتا ہے۔

🔸شک کرنے والے اپنے تکبر کی وجہ سے شک میں پڑے رہیں گے یہاں تک کہ ان پر موت آجائے گی۔ اللہ کا دین تو یہ ہے کہ اس کے رسول اور اس کی پیروی کرنے والوں کی بات مانی جائے خواہ وجہ سمجھ میں آئے یا نہ آئے۔

🔸حضرت مولانا اشرف علی تھانوی رح کے ملفوظات میں ہے کہ عالم اگر بے عمل بھی کیوں نہ ہو پھر بھی اس کو برا نہ کہو کیونکہ وہ تو علم کا دعویدار ہے عمل کا دعویدار نہیں ہے۔ اپنے دعوے میں تو وہ جھوٹا نہیں ہے۔ اور اسکا یہ دعوہ کرنا تکبر بھی نہیں۔

 

Books

WordPress Video Lightbox