Apple Podcast Google Podcast
Ask us Questions

Surah Al Hajj - سورہ حج

01/04/2023
Aayath Name: 52-57
Page:

Audio

Important Notes

🍁1 April 2023 – Class 9 – Surah Al Haj 🍁
Aaj ki tafseer class kay eham nukat
🔸Rasool aur Nabi mei farq kay barey mei ulama kay darmiyan ikhtilaaf hay. Raajeh qaul ye hay keh Nabi sey muraad wo shakhs hay jisey Allah taala ney qaum ki islah kay liye
nabuwwat ka mansab diya ho, jis par wahi aati ho. Nabi ko mustaqil sharie’at ya kitaab nahi di jati balkeh wo kisi saabiq Rasool ki laayi hoi sharie’at aur kitaab par amal paera honey ki targheeb logon ko detey hain. Nabuwwat milney sey pehley Nabi infiraadi ibadat aur dousrey Nabi ya Rasool ki madad kar rahey hotey hain. Masalan nabuwwat ka mansab milney sey pehley Hazrat Yusha’ as Hazrat Musa as ki aur Hazrat Loot as Hazrat Ibraheem as ki madad kar rahey thay.Hamein peer aur shaikh banney ki bari khwahish hoti hay lekin pochna, seekhna, madad karna, ye kaam hum par giraan guzartey hain. Rasool, jisey mustaqil sharie’at aur kitaab mili ho.
🔸Ilmi ikhtilaaf ulama kay darmiyan hamesha sey hay aur hamesha rahey ga shaitaan kehta hay keh ye molvi hamesha lartey rehtey hain. Aksar shayateen aalim hotey hain aur wo achchi tarah jantey hain keh ilmi ikhtilaaf ek achchi cheez hay, Nabi saw ki zindagi mei aur baad mei bhi Sahabah rz mei ilmi ikhtilaaf maujood thay. Lekin shaitaan is kaam ka isti’maal aam logon ko ulama e kiraam par adam aitimaad aur badzann karney kay liye kartey hain. (كلمة الحق يريد به الباطل)
🔸Aalim ka kaam apney ilm ki taraf bulana hay aur agar wo ulama e haq mei sey hoga tou haq ki taraf bulaye ga wagarna ulama e su mei sey hoga tou wo burayi ki taraf bula raha hoga aur burayi ki taraf bulana shaitaan ka kaam hay, jisey shaitaan min al ins kehtey hain.
🔸Zanadqah aur mulhideen hadees aur quran kay alfaaz isti’maal kartey hain. Wo is mei kuch naye ma’ney nikalney ki koshish kartey hain jo Nabi saw aur Sahabah rz sey saabit nahi hotey. Unhun ney baqaidah man gharat ahadees ko kitaabun mei dakhil kar diya. Hadees ki Sihah e sitah aur chand mazeed kitabein tou ulama ne seenah ba seenah muataqil taleem wa taleem sey mehfooz keen lekin in kay ilawah kutb mein zanadqah aur mulhideen ney apney maqasid kay liye galat batein shamil ki hain. Jaisey Imam Ghazali aur Faqeeh Ibn Arabi ra ki kutub.
🔸Za’eef aur maudho’u (man gharat) hadees mei farq. Za’eef hadees ka matlab ye nahi keh wo bilkul ghalat hay lekin usey ehkaam shar’iah mei haram wa halal farz, wajib, makrooh waghairah kay istimbaat kay liye isti’maal nahi kartey balkeh sirf faza’il kay liye isti’maal kar saktey hain.
🔸Ulama ki lagayi pabandiyun par kuch loug aitiraaz kartey hain keh Rasool saw aur Sahabah rz kay zamaney mei tou ye pabandiyan nahi theen. Jawab ye hay keh ulama ka kaam infection ko control karna hay chunkeh inko nuqsaan pehley nazar aarahey hotey hain jaisey doctor ko infections ki reports ponhanch rahi hoti hain tou wo precautions lagatey hain. Iski bari misaal Sahabah rz ki zindagi mei aurtoon ko masjid mei aaney sey mana’ karna hay jabkeh Nabi saw kay zamaney mei iski ijazat thi. Maqsade sharie’at aur Nabi saw ki chahat ko daekhtey howey us waqt kay maujoodah halaat par Hazrat Umar rz ney hukm lagaya aur Amma Ayeaha rz nay uski mawafiqat ki. Ulama bhi yahi kaam aaj kay hisaab sey kar rahey hain.
🔸Aaj kal aek bara masala ye hay keh media aur YouTube logon kay haath mei aachukey hain. Jab tak Quran aur Sunnat ki nigah sey na daekhein gey tou hamein tou You tube bhi samajh mei nahi aayega. Shayateen mukhtalif harbun ko istimaal kar kay lougun ko gumrah kartey hain. Kisi kay liye bhe viral hona kitna aasan hay. Bolney ka fun rakhney wala koyi bhi panel ya interview mei ja kar baat karna shuru kar deta hay. Jisey sunney kay baad hamein iski baatein pasand aaney lagti hain. Hum ilm wa haqayiq ko nahi jantey aur na hi is shakhs ko jantey hain, lekin isko sach manna sharu kar detey hain. Emaan ki hifazat kay liye zaroori hay keh tahqeeq karein aur ahl e mua’amla sey mashwarah karein phir kisi ko suneyein. Deen Ka ilm hasil karein aur media sey is ehtiyaat kay saath engage hun.
Recording link:

🍁 یکم اپریل ٢٠٢۳ – کلاس ٩ – سورت الحج 🍁

آج کی تفسیر کلاس کے اہم نکات

🔸سول اور نبی میں فرق کے بارے میں علماء کے درمیان اختلاف ہے۔

راجح قول یہ ہے کہ نبی سے مراد وہ شخص ہے جسے اللہ تعالیٰ نے قوم کی اصلاح کیلئے نبوت کا منصب دیا ہو، جس پر وحی آتی ہو، نبی کو مستقل شریعت یا کتاب نہیں دی جاتی بلکہ وہ کسی سابق رسول کی لائی ہوئی شریعت اور کتاب پر عمل پیرا ہونے کی ترغیب لوگوں کو دیتے ہیں۔
نبوت ملنے سے پہلے نبی انفرادی عبادت اور دوسرے نبی یا رسول کی مدد کر رہے ہوتے ہیں۔ مثلاً نبوت کا منصب ملنے سے پہلے حضرت یوشعؑ حضرت موسیؑ کی اور حضرت لوطؑ حضرت ابراھیمؑ کی مدد کر رہے تھے۔
ہمیں پیر اور شیخ بننے کی بڑی خواہش ہوتی ہے لیکن پوچھنا، سیکھنا، مدد کرنا، یہ کام ہم پر گراں گزرتے ہیں۔

رسول جسے مستقل شریعت اور کتاب ملی ہو۔

🔸علمی اختلاف علماء کے درمیان ہمیشہ سے ہے اور ہمیشہ رہے گا شیطان کہتا ہے کہ یہ مولوی ہمیشہ لڑتے رہتے ہیں۔ اکثر شیاطین عالم ہوتے ہیں اور وہ اچھی طرح جانتے ہیں کہ علمی اختلاف ایک اچھی چیز ہے، نبیؐ کی زندگی میں اور بعد میں بھی صحابہؓ میں علمی اختلاف موجود تھے۔ لیکن شیطان اس کا استعمال عام لوگوں کو علمائے کرام پر عدم اعتماد اور بدظن کرنے کے لیے کرتے ہیں۔ (كلمة الحق يرید به الباطل)

🔸عالم کا کام اپنے علم کی طرف بلانا ہے اور اگر وہ علماء حق میں سے ہوگا تو حق کی طرف بلائے گا وگرنہ علماء سوء میں سے ہوگا تو وہ برائی کی طرف بلا رہا ہوگا اور برائی کی طرف بلانا شیطان کا کام ہے، جسے شیطان من الانس کہتے ہیں۔

🔸زنادقہ اور ملحدین حدیث اور قرآن کے الفاظ استعمال کرتے ہیں۔ وہ اس میں کچھ نئے معنی نکالنے کی کوشش کرتے ہیں جو نبیؐ اور صحابہؓ سے ثابت نہیں ہوتے۔ انھوں نے باقاعدہ من گھڑت احادیث کو کتابوں میں داخل کر دیا۔ حدیث کی صحاح ستہ اور چند مذید کتابیں تو علماء نے سینہ بہ سینہ مستقل تعلیم و تعلم سے محفوظ کیں لیکن ان کے علاوہ کتب میں زنادقہ اور ملحدین نے اپنے مقاصد کے لئے غلط باتیں شامل کی ہیں۔ جیسے امام غزالی اور فقیہ ابن عربی رحمة الله عليهم کی۔

🔸ضعیف اور موضوع (من گھڑت) حدیث میں فرق ہے۔ ضعیف حدیث کا مطلب یہ نہیں کہ وہ بلکل غلط ہے لیکن اسے احکام شرعیہ میں حرام و حلال فرض واجب مکروہ وغیرہ کے استنباط کیلئے استعمال نہیں کرتے بلکہ صرف فضائل کے لئے استعمال کر سکتے ہیں۔

🔸علماء کی لگائی پابندیوں پر کچھ لوگ اعتراض کرتے ہیں کہ رسولؐ اور صحابہؓ کے زمانے میں تو یہ پابندی نہیں تھی۔ جواب یہ ہے کہ علماء کا کام انفیکشن کو کنٹرول کرنا ہے چونکہ انکو انکے نقصان پہلے نظر آرہے ہوتے ہیں جیسے ڈاکٹر کو انفکشنز کی رپورٹس پہنچ رہی ہوتی ہیں تو وہ precautions لگاتے ہیں۔ اس کی بڑی مثال صحابہؓ کی زندگی میں عورتوں کو مسجد میں آنے سے منع کرنا ہے جبکہ نبیؐ کے زمانے میں اسکی اجازت تھی۔ مقصد شریعت اور نبیؐ کی چاہت کو دیکھتے ہوئے اس وقت کے موجودہ حالات پر عمرؓ نے حکم لگایا اور اماں عائشہؓ نے اسکی موافقت کی۔ علماء بھی یہی کام آج کے حساب سے کر رہے ہیں۔

🔸آج کل ایک بڑا مسئلہ یہ ہے کہ میڈیا اور یوٹیوب لوگوں کے ہاتھ میں آچکے ہیں۔ جب تک قرآن اور سنت کی نگاہ سے نہ دیکھیں گے تو ہمیں تو یوٹیوب بھی سمجھ میں نہ آئے گا۔ شیاطین مختلف حربوں کو استعمال کر کے لوگوں کو گمراہ کرتے ہیں۔
کسی کے لیے بھی وائرل ہونا کتنا آسان ہے۔ بولنے کا فن رکھنے والا کوئی بھی پینل یا انٹرویو میں جا کر بات کرنا شروع کر دیتا ہے۔ جسے سننے کے بعد ہمیں اس کی باتیں پسند آنے لگتی ہیں۔ ہم علم و حقائق کو نہیں جانتے اور نہ ہی اس شخص کو جانتے ہیں، لیکن اس کو سچ ماننا شروع کر دیتے ہیں۔
ایمان کی حفاظت کے لئے ضروری ہے کہ تحقیق کریں اور اہل معاملہ سے مشورہ کریں پھر کسی کو سنیں۔ دین کا علم حاصل کریں اور میڈیا سے اس احتیاط کے ساتھ انگیج ہوں۔

 

Books

WordPress Video Lightbox